سلووووووووووووووووم دوستای گلم ب وبم ولکام شدید!!!!!!!!!!!!

 

امیدوارم خوشتون بیاد منتظر نظرای قشنگتون هستممممممچشمک



نظرات شما عزیزان:

امیرگل پسر
ساعت15:03---24 خرداد 1393
سلام
امتحانات تموم شد
معدلت چند شده؟؟
راسی یه اکانت تو فیس بوک داشتم بهتم ادرسشو ک دادم
رفتی؟؟
پاسخ:سلام اره تموم شد ولی هنوز کارنامه ها رو ندادن نه بهم ندادی که


امیر گل پسر
ساعت22:17---3 خرداد 1393
سلام آجیه نازم
اره یه اکانت دارم ک قبلا یکی خواس هکش کنه منم واسه تیم فیس بوک یه ایمیل فرستادم ک طرف نتونه با هک کردن واردش بشه اکانتمو قفل کردم،، حالا از بدبختی دیگه خودمم نمی تونمواردش بشم شم چون وقتی میرم ازم سوال امنیتی می پرسه سوالشم اینه ک متولد چند هستی آجی فاطمه منم ک یادم نمیاد اون موقه چه تاریخ تولدی رو از الکی نوشته بودم
ولی عکسمو توش گذاشتم بهت میدم تو هم برو ببینش ادرس ایمیلموتوفیس بوک جستوجوکن
amirhosein.ravandi
Amirhosein.ravandi@yahoo.com

اهم اهم
اهم اهم
بیا وبم یه نظر بذار توهم بی مرفت خوووووو


امیر گل پسر
ساعت23:59---29 ارديبهشت 1393
سلام


اهم اهم


اهم اهم


خب من ک اصن بلد نیستم با اکانت های فیس بوک کار کنم اما با گوشی اجیم ک فیلتر شکن داره یواشکی اومدم اکانتت فقطم اون مطلبی رو دیدم ک یه بنده خدا عکس اون دختر فتو شاپه رو با عکس خودت اشتبا گرفته بود راجب قیافت نظر داده بود


خداااااا ینی از من ساده ترم پیدا میشه اون هم تا این حد خدااااااا


ولی راسشو بخوای منم اولش می خواستم نظر بذارم راجب عکس وقیافت شانس اوردم یکی قبل من نظر داده بود وگرنه منم خیط میشدم


الان این جا ساعت یک نصف شبه کلم از شونه هام پهن تر شده از از بی خوابی با چشای ورقلمبیده هر کی این وقت شب قیافمو این طوری ببینه از ترس متلاشی میشه اما بازم ارزششو دیدم ک بیام وبت نظر بذارم


هر چند ایت روزا یک سوم مطالب جدیدتم دیگ وقت نمی کنم بخونم





خلاصه ببخشید اگ چن وقته مزاحم شدم
پاسخ:سلام داداشی جدی؟؟؟یعنی اینقد معلومه ک شاید عکس خودم باشه؟؟؟منم خیلی فرق ندارم با این یعنی خیلی خیلی شبیه بهشم دوست خودمم اشتب گرفته بود خخخخخ
داداش جوووووووون شما مراحمی

پاسخ:اگه تو فیس بوک اکانت داری بهم بگو داداش امیر داری؟


امیر گل پسر
ساعت14:54---24 ارديبهشت 1393
سلام خو من میرم نیمباز تا اخر فصل امتحانات جز نیمباز جایی نمیشه با موبایلمبرم بعدش ک نتمو وصل کردم میام لایکت می کنم اسمت تو فیس بوک چیه برش دارم
پاسخ:سلام داداش باشه پس تا اخر امتحانا صب میکنم ... منتظرتم
من تو اف بی fateme nzi هستم شما؟؟؟؟؟؟

پاسخ:شما چی؟


امیر گل پسر
ساعت21:41---21 ارديبهشت 1393
سلام

البته وب من ارزششم نداره ک بذاریش اون جا

وب خوبی نیس ب نظرم

وب تو رو خودم گذاشتم تو قسمت تنها لینک

بدبختی!! تو بدبختی می کشی من دارم رو بدبختی سواری می گیرم ریاضیمون داره می کشمون با عربی از عربی و ریاضی بدم میاد خیلییییییی

بقیه چیام خوبن

اجی چت روم یا مسنجر جایی نمیری؟؟ همین طوری میپرسم
پاسخ:واااااااااااااای داداشی گفتیا من از عربی زبان فارسیو کلا از درسای حفظی متنفررررررم چرا داداش من فیس بوک میرم با ی چت روم البته خیلی خیلی کم ب چت روم میرم


امیر گل پسر
ساعت22:32---20 ارديبهشت 1393
سلام آجی خودم

خوبی عزیزم؟؟

چه می کنی با فصل عذاب های دنیوی؟؟ (امتحانات)

قرار بود ک لینک وبمو تو روزانه یذاری ک کم تره بی مرام

خوشحال شدم از این ک اومدم وبت نظرکذاشتم!! بای آجی
پاسخ:واااااااااااای داداشی سلام بد بختی میکشم چشم لینکتو درس میکنم


امیر گل پسر
ساعت19:09---14 ارديبهشت 1393


اگ تو وبت مطالب شاد بذاری بهتره مث همون آمریکاییه کلی بهش خندیدم

دامنه .ir شده 5500 تومن برای یه سال .ir قبلا انقد نبود 5500 خیلی خوبه بهت پیشنهاد می کنم بگیری

چون وبت ارزششو داره عزیزم

رشتت چیهِ؟؟
پاسخ:اره دوستمم میگفت حالا بهش فک میکنم خخخخ من اول دبیرستانم داداشی


امیر گل پسر
ساعت11:35---14 ارديبهشت 1393
سلام

نه وبت خیلی خوبه چون الان حتی تو مدرسه با موبایل اومدم تو وبت نظر بذارم

وبتو صد بار دارم داد می زنم از وب خودمم بهتره!! تازه میگه وبم بده

ینی وب من دیه انقد اوضاش خرابه خدااااااااا
پاسخ:تو لطف داری داداشییی میدونم حق داری سرت شلوغه مدرسه امتحان .. اوووه اوووه نه داداش تو هم وبت خوبه شکست نفسی میفرمایید خخخ مرسی از نظرااااااااااای قشنگت


امیر گل پسر
ساعت1:20---12 ارديبهشت 1393
سلام

لهن جواب دادنت ب دلم ننشست

انقد تشکر نکن آجی ب وبت سر می زنم چون از وب خودمم بهتره

اصلا ب من چ ک خوشت بیاد یا نه

به خودت مربوطه

از وبتیلی خوشم میومد جیف ک دیگه نه وقتشودارم نه حالشوکه به وبت سر بزنم اما بعد امتحانات بازم میام می خونمش

تو وبم نظر نذاشتی؟؟
پاسخ:سلوووووووووووم داداشییی دلم برات تنگولیده بودددد حتماااا بیا چرا حالشو نداری دیگه؟مگه بد شده وبم؟


ملکه یخی
ساعت14:14---4 ارديبهشت 1393

پاسخ:بووووووووووس عجقم


امیر گل پسر
ساعت21:48---2 ارديبهشت 1393
سلام ببخشید دیه چن وقته نمیام سز بزنم وبت بخاطر امتحان ودرسامه


ولی خوشم نمیاد انقد دنبال اینی ک همش لینکت کنن


رک بگم
پاسخ:سلوووم داداشی
از کجا میدونی من دوس دارم همه لینکم کنن؟؟؟؟

پاسخ:مرسی ک میای بهم سر میزنیو خوشحالم میکنی داداشی واقعا ممنونتم


عسل
ساعت17:24---2 ارديبهشت 1393
سلاممممممممممممممممممم وبت عاااااااااااااااالی بود خییییییییلی چیزای قشنگی داشت

فاطمه جون به ما هم سر بزن اگه دوس داری
پاسخ:قربوووووونت گلم منم اومدم وب تو هم خیلی ناناز بود راستی اگه با لینک موافقی خبرم کن بوووس


مریم
ساعت19:32---1 ارديبهشت 1393
مرسی گلکم
پاسخ:قربوووووووووون تو عسلم


مریم
ساعت16:32---1 ارديبهشت 1393
maryamf1377.loxblog.comعسیسم اینم آدرس
پاسخ:چشم اجی الان لینک شدی بوووووووووووس


sogand
ساعت14:31---1 ارديبهشت 1393
اجی جون عاشق وبلاگتم هر دو روز یک بار سر مبزنم از مطالب بگیر تا قالب همه چی عالیه ایشالا موفق باشی عزیزم
پاسخ:سلوووووووووووووم اجی جوووون مرسی عسیسم ک بازدید دائمم شدی خیلی خوشحالم میکنی راستی سلیقه تو ماه اجییی وب نداری؟؟؟


HOSSEIN
ساعت13:54---1 ارديبهشت 1393
سلام وب خوبی داری لینگت کردم .


پاسخ:سلووووووووووم داداش منم شمارو لینک کردم


مریم
ساعت19:08---31 فروردين 1393
سامی بیگیه؟
پاسخ:اره عزیزم مریمی ادرس وبتم بذار تا بلینکمت خوب اجی؟؟؟؟؟؟


مریم
ساعت19:07---31 فروردين 1393
آجی اسم خواننده ی آهنگ وبت چیه؟
پاسخ:سامی بیگی؟؟خوبه اجی؟؟؟؟؟


مریم
ساعت18:13---31 فروردين 1393
اینم یه نظر خوجل موجل برای آجی نازم
پاسخ:بووووس بووووس عجقم


الهه
ساعت21:10---29 فروردين 1393
لینکیدمت عزیززززززززززززز

مجتبی
ساعت22:06---26 فروردين 1393
وب زیبایی داری

خوشحال میشم به منم سر بزنی
پاسخ:مرسی از نظرت بازم بیا منتظر نظرای قشنگت هستم اگه با لینک هم موافقی خبرم کن ....


هادی
ساعت20:12---12 فروردين 1393


دوست وبلاگ نویس عزیز سلام
اگه دوست داری برای وبلاگت
قالب
هیدر/ لوگو
و یا بنر تبلیغاتی
اختصاصی داشته باشی
می تونی توی سایت من سفارش بدهی
با بهترین کیفیت , در کمترین زمان و با منصفانه ترین قیمت
===
از نمونه کارهای من در سایتم دیدن کن


فاطمه
ساعت14:43---21 اسفند 1392
سلام مرسی بهم سرزدی خانومی

موافقم میلینکمت

به این سایتم برو

www.a-l-i-119.loxblog.com

مر30
پاسخ:باش میرم گلم منم شما رو لینکیدم


لعیا
ساعت13:45---5 اسفند 1392
سلام وبت عالیه به منم سر بزن اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن .......بای
پاسخ:
سلووووم حتما میام اره با لینک هم موافقم

پاسخ:من شما رو لینکیدم شما هم منو بلینک باش؟؟؟


arash
ساعت13:18---5 اسفند 1392
سلام وب خیلی قشنگی داری ...به وب منم سربزن مطمئنم مطالبم به دردت میخورن
پاسخ:من شما رو لینکیدم شما هم منو بلینک باش؟؟؟؟؟


DIANA
ساعت20:47---3 اسفند 1392
سلام خوبی؟؟؟

خوشحال چون اولین نفری هستم که توی این پست بهت نظر میدم...

به من هم سربزن یه وبلاگ زدم خوشحال میشم اولین نظر تو بدی...
پاسخ:سلوووووووووووم قربونت باشه عزیزم


DIANA
ساعت20:47---3 اسفند 1392
سلام خوبی؟؟؟
خوشحال چون اولین نفری هستم که توی این پست بهت نظر میدم...
به من هم سربزن یه وبلاگ زدم خوشحال میشم اولین نظر تو بدی...


alireza
ساعت17:16---2 اسفند 1392
سلام.


وبلاگت قالب خوبی داره.من که خوشم اومد


بازم سر می زنم


چیزای جدیدی بذار


راستی وقت کردی به منم سر بزن


www.internationall.ag.lxb.ir


www.alirezagolabi.lxb.ir
پاسخ:سلووووووم باشه میام بیا همو بلینکیم
پاسخ:سلوم من شما رو لینکیدم شما هم منو بلینک باش؟؟؟؟؟؟؟؟


Roli
ساعت10:55---2 اسفند 1392
فقط 10 روز مونده تا پایان مسابقه رپرتاژ

یکی از محصولات فروشگاه ما رو وبلاگت قرار بده شانستو واسه برنده شدن تبلت امتحان کن


پاسخ:من شما رو لینک میکنم شما هم منو بلینک باش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


aidin
ساعت10:22---2 اسفند 1392
خوشمان آمد اتفاقا منم لوردم ولي مال يه فصل خاص نيستم
پاسخ:باش بازم ب وبم بیااااااااا
پاسخ:من شما رو لینکیدم شما هم منو بلینک باش؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ ها: اבامـہ ے مـطلـب

جمعه 2 اسفند 1398برچسب:, ساعت 17:0 توسط فاطمه جون✘